Cosmetice Ladys

Reclamatie Online

Un Blog de reclamatii online din Romania care iti permite sa-ti exprimi nemultumirea privind anumite produse sau servicii pe care le-ai cumparat. Facem antireclama tuturor acestor produse si servicii.

Ce facem aici?

  • punem la dispozitie utilizatorilor un spatiu de discutie
  • oferim membrilor posibilitatea de a afla realitatea despre experienta de cumparare vis-a-vis de un produs/serviciu
  • ajutam consumatorii sa ia decizii de cumparare in cunostinta de cauza
  • oferim posibilitatea companiilor sa rezolve reclamatii
  • asistam consumatorii in rezolvarea reclamatiilor lor
  • ajutam companiile sa-si imbunatateasca calitatea produselor / serviciilor

joi, 26 noiembrie 2009

Adauga Reclamatie

Selecteaza optiunea "Nume/Url" dupa care posteaza reclamatia Ta care va ajunge diresct la Noi

26 de comentarii:

  1. Am o mare rugaminte la dvs.: Daca ajungeti la cabinetul veterinar Dr. Grivei din Bd. Crangasi nr. 30 sect. 6 va rog din suflet sa apelati la dna. doctor Victoria Constantinescu. Daca nu este dansa si este domnisoara dr. PANDELE AURELIA cod parafa: 421705 nu va lasati animalul pe mana ei. Este o incompetenta, nu stiu cum a ajuns sa aibe parafa. Nu stie nici macar sa stoarca glandele la un caine de talie medie, ce sa mai vb de vaccine sau altceva.

    RăspundeţiȘtergere
  2. in judetul dambovita. comuna petresti.sat coada izvorului. colectarea laptelui se face in conditii insalubre.este adus in sticle murdare si colectarea se face in strada. laptele pe care noi il consumam.

    RăspundeţiȘtergere
  3. Sfetcu Ioana, Bucuresti.
    Articolul d-voastra l-am postat aici : http://realitateaonline.blogspot.com/2010/03/sistem-fraudulos-de-facturare-energiei.html

    RăspundeţiȘtergere
  4. Nu este posibil ca in comuna Bragadiru, langa Municipiul Bucuresti
    , la capatul strazii Celofibrei, straduta care se face din Sos. Alexandriei, intr-un viitor cartier rezidential, sa exista ferma de furaje, oi, vaci, capre, porci, fier vechi, caini, utilaje. Un adevarat focar de infectie. De 7 ani nu se face nimic!Unde trebuie sa ne adresam pt ca se urneaca macar ceva in tzara asta?

    RăspundeţiȘtergere
  5. Cristian Trohin17 mai 2010, 23:22

    Ma numesc Cristian Trohin si sunt din Craiova.
    In Decembrie 2009 am cumparat un telefon de la ei, prelungind abonamentul sotiei pe 2 ani, era vorba de un Samsung S3650, dar oricum modelul nu conteaza. La jumatatea lunii Aprilie 2010, telefonul s-a defectat, si anume, nu mai pornea. Am dus telefonul la magazinul lor din Craiova, de unde a fost trimis in service. Dupa o saptamana, telefonul s-a intors, iar in certificatul de garantie era mentionata ca reparatie resoftarea. Telefonul, care fusese trimis in service cu tot cu incarcator, a sosit fara incarcator. In fine, mi-au dat alt incarcator compatibil. Dupa 2 zile de la ridicarea din service, problema initiala a aparut din nou, telefonul refuza sa porneasca. Din nou am mers la magazin cu telefonul, si de aceasta data am cerut inlocuirea telefonului. Domnii de la magazin mi-au explicat ca nu depinde de ei, ci de cei de la service daca imi inlocuiesc telefonul sau nu. Dupa aproape 2 saptamani de service, telefonul s-a intors iar reparatia a constat in schimbarea placii de baza. De cand am ridicat telefonul a doua oara de la ei, a inceput o noua serie de probleme, blocari aleatorii care nu se mai rezolvau decat cu scoaterea bateriei, restartarea telefonului in timpul convorbirilor si multe altele. Toate aceste probleme au culminat la jumatatea lunii Mai 2010, la fix o luna de la prima defectiune, cand telefonul din nou a cedat si nu a mai vrut sa porneasca. Deja satul de problemele avute cu acest telefon, m-am documentat si am citit legea 449/2003, care mentioneaza drepturile consumatorului si obligatiile vanzatorului. Legea spune ca vanzatorul este obligat sa asigure garantia produselor vandute, si totodata consumatorul are optiunea de a-si primi banii inapoi sau de a avea reducere la un alt produs similar, in cazul in care vanzatorul nu repune in conformitate produsul initial. Cand am dus a treia oara telefonul la magazinul Vodafone, am depus si o cerere prin care le soliticat in temeiul legii 449/2003, fie restituirea banilor, fie sa imi acorde discount pentru alt telefon, la aceeasi oferta de care am beneficiat cand l-am cumparat pe acesta. Am primit din nou un raspuns pe email de la Vodafone cum ca numai service-ul poate sa decida aceasta chestiune. De parca eu am facut contract, sau am cumparat telefonul de la service! Le-am replicat ca daca nu vor rezolva aceasta problema in 48 ore voi apela la ANPC. Raspunsul lor a fost ca o sa primesc raspuns la reclamatia mea in 30 zile lucratoare. Absurd!
    Eu nu stiu acum daca cei de la Vodafone cunosc sau nu legea, dar macar sa inainteze cererea mea catre cineva care o cunoaste. In lege se specifica clar ca problemele trebuie rezolvate intr-un termen rezonabil, si fara inconveniente pentru client. Acum astept sa vad daca ma contacteaza in 24 ore, daca nu, apelez la ANPC. Daca nu se rezolva nici cu ANPC, o sa ii actionez in instanta.

    Multumesc pentru atentie,

    Toate cele bune,
    Cristian Trohin

    RăspundeţiȘtergere
  6. Cristian Trohin17 mai 2010, 23:23

    Reclamatia anterioara este la adresa firmei Vodafone

    RăspundeţiȘtergere
  7. Am postat reclamatia d-voastra aici http://realitateaonline.blogspot.com/2010/05/reclamatie-service-vodavone.html#more

    RăspundeţiȘtergere
  8. Internetul de la vodafone prin 3G (stick) o mare tzeapa nu merge aproape deloc e praf nu va abonati la acest tip de internet o mare hotie de la vodafone

    RăspundeţiȘtergere
  9. "De trei saptamani am probleme cu receptionarea progr.Dolce;am facut sesizare telefonic la dept.tehnic spunandu-mi-se ca va trimite pe teren sa verifice telecomenzile , nu sa intamplat ; am schinbat bateriile dar problemele au ramas aceleasi;am revenit cu o noua sesizare in data de 29.12.10 dupa ce deja decodorul nu mai receptiona nimic;al 2 lea deja da aceleasi semne de boala ca si defunctul ;mi s-a spus ca termenul de solutionare este de max. 72 de ore ( ceea ce mi se pare exagerat de mult dar nu asta este problema )"VA VENI CINEVA PE TEREN" !din nou nu a venit nimeni; suntem in data de 31.12.10 ora 19.40 si dupa nenumarate telefoane si plimbata de la serv. tehnic la serv. clienti si invers aruncandu-mi-se in urechi lozinca "IN REGIM DE URGENTA VA VENI CINEVA " sunt in situatia de a ma uita pe pereti in noaptea de revelion datorita impertinentei , arogantei,lipsei de profesionalism fata de abonatii care platesc bani grei acestei companii ,pentru fiecare serviciu mai ales cand vorbim de cea mai proasta calitate.....daca intarziem cu plata facturilor platim penalizari, dar cand suntem noi cei prejudiciati ,compania se face ca duce somnul cel de veci; nu am fost contactata nici macar o singura data! in aceasta companie exista vreo persoana competenta si cu bun simt care este capabila sa rezolve problemele clientilor ? avand in vedere si faptul ca veniturile salariale provin tot de la noi cei care ajungem sa fim privati de serv. pentru care platim ? ;
    am trimis reclamatie prin contul meu Rom telecom primind urmatorul raspuns in ajunul revelionului:
    "TE ( si nu "VA" asa cum ar fi de bun simt ) ASIGURAM CA VEI PRIMI UN RASPUNS DE LA ECHIPA NOASTRA DE SUPORT (????? )IN CEL MAI SCURT TIMP POSIBIL " si asta cu siguranta LA ANUL 2011 !!!! deja nu ma incalzeste cu nimic fiind obligata sa " VIZIONEZ PERETII APARTAMENTULUI " in noaptea de revelion si dupa mult timp....pana cand...."

    Suntem in data de 05.01.2001 si nici pana in momentul de fata nu mi s-a dat nici un raspuns referitor la reclamatiile facute, nu a venit nimeni pe teren sa remedieze defectiunile,la fiecare apel telefonic 1931 deranjamente,mi se face cate o noua reinregistrare la sesizarea anterioara instiintandu-ma ca SE VA REZOLVA IN REGIM DE URGENTA si pauza cu zilele ....exista oare cineva in tara asta care sa ia in consideratie o RECLAMATIE?

    RăspundeţiȘtergere
  10. Vodafone incalca legea si drepturile cetatenilor in mod abuziv

    Este trist ca pentru lucrurile cele mai banale, luate drept garantate de unii din vest, noi romanii, trebuie sa luptam asemenea unor caini care se lupta pentru o amarata farama de paine in strazile astea murdare ale unei tari mizerabile !!!

    VODAFONE - - - COMPANIE BANANIERA MAFIOTA !!!! INTR-O TARA BANANIERA !!!!

    http://forum.computergames.ro/32-gsm-telecomunicatii/124726-vodafone-discutii-generale/page-200.html#post42336367

    http://forum.softpedia.com/index.php?s=&showtopic=724282&view=findpost&p=9300572


    Vodafone-ul NU respecta legile in vigoare, cumperi telefon, este defect si refuza sa ti-l inlocuiasca cu unul nou perfect functional desi legea spune ca ai dreptul sa-l returnezi in 10 zile lucratoare de cand il primesti (cand cumperi de pe www.vodafone.ro) si in 48 ore cand cumperi din magazinul lor fizic. Esti obligat sa-l trimiti in service, iar nu numai ca dureaza de 2-3 ori pe cat ar fi fost normal NUMAI CA SA AJUNGA ACOLO si SA SE INTOARCA, de face curierul 5 zile doar la un DUS !!!!!!! intre Ploiesti si Bucuresti (drum de 45 min/70km), vodafone se face ca l-a trimis, astia din service ca nu l-au primit si PUFF .. ca prin minune dumnezeiasca dispare telefon de zeci de milioane pentru cateva zile. DUBIOS!
    Astia din service, cand intr-un final il primesc “oficial”, se fac ca ploua si telefonul n-are nimic domne’ e in stare perfecta de functionare, sau cel mult ti-l resofteaza pentru orice defect ar avea si te trezesti privat de telefon timp de 2 saptamani, cu el returnat tot defect, buza umflata, timp, nervi, bani pierduti deplasandu-te cu masina pana la sediu du-te vino. SARITI TOTI CU ANPC-ul pe cei care procedeaza asa !!!

    RăspundeţiȘtergere
  11. Niciodata sa nu apelati la RDS RCS pentru internet!!!!!!!!! Sunt varza si nu au cuvant!

    RăspundeţiȘtergere
  12. Titlul reclamatiei- Produse “contrafacute” si Servicii de “proasta calitate” :

    S.C. TFV HIDRAULUIC S.R.L.- CIF-RO 26269720- loc. Focsani, str. Viilor nr.2A, cod postal 620061, jud. Vrancea
    - Persoana reclamata : Ardeleanu Gabriel – tel.0721668766
    - E-mail: tfv@tfv.ro
    - www.tfv.ro
    Produs/Serviciu reclamant: Servicii de garantie POMPA NOUA HIDRAULICA TIP HDP30.51-DO-05S3-LMD/MC 30.43-LMD/MC-N COD 71001500 372011

    Continutul reclamatiei:

    In data de 23.09.2011 – societatea REMAT SYSTEM S.R.L. a achizitionat o pompa hidraulica TIP HDP30.51-DO-05S3-LMD/MC 30.43-LMD/MC-N COD 71001500 372011 NOUA(conf. facturii) pentru un utilaj Colmar CL 15. Dupa instalarea pompei aceasta a functionat timp de 120 ore si s-a constatat ca s-a desprins o parte din corpul pompei. .In urma acestui fapt am trimis pompa la SC TFV HIDRAULUIC SRL pentru a rezolva problema respectiva avand in vedere ca produsul respectiv se afla in garantie.Raspunsul lor a fost ca nu sunt responsabili de deterioararea pompei, in consecinta nu beneficiem de garantie. Am discutat si apelat in nenumarate randuri la firma TFV HIDRAULIC SRL dar ne-am lovit de refuzul si totodata de ignoranta acestora.
    Ca urmare NU recomandam sa achizitionati de la TFV HIDRULIC sau de la grupul de firme al caror administrator este Gabriel Ardeleanu.Sunt de neincredere,ofera produse de proasta calitate si clar ocolesc legea.
    In acest sens avem dubii in ceea ce priveste calitatea tuturor produselor oferite de TFV HIDRAULIC si stim sigur ca a fost o pompa veche si reconditionata si vanduta la “FRAIERI” de TFV HIDRAULIC ca pompa “NOUA” cu certificat de garantie .
    Pentru mai multe detalii ne puteti contacta:
    Mariana Igna- dir.adjunct
    Tel: 0040 0748.085.624
    E-mail: dexec.rematsystem@yahoo.ro

    RăspundeţiȘtergere
  13. Salutare,
    Vreau sa vin in ajutorul viitorilor posesori de servicii web si sa le zic de experienta mea neplacuta cu cei de la despregazduire.ro.
    Inceputul a fost frumos, mai ales primele 10 zile ( perioada de garantie pentru returnarea banilor ) dar apoi a inceput distractia. Am de la ei luate 2 domenii si un serviciu de hosting. Problemele au inceput cand din ce in ce mai des nu puteam sa ma conectez la unul din domenii pe host sa imi updatez fisierele site-ului meu, si am deschis un ticket pentru cei de la tehnic, mi-au raspuns, s-a remediat, apoi iar nu mai mergea, si am tinut-o asa cu azi merge maine nu merge timp de 2-3 saptamani. Pana la urma cred ca s-au plictisit de mine si au inceput sa ma ignore. Acum doua zile am deschis iar un ticket la ora 1 noaptea, raspunsul l-am primit a doua zi la 11 , nu va zic ce raspuns am primit, decat ca am fost luat de prost. Am raspuns acelui mesaj si am insistat asupra problemei - dupa 2 ore primesc un raspuns la fel de penibil ( eu nu puteam sa ma conectez la host si ei raspund - Am observat ca e functional site-ul deci ati rezolvat problema cu ftp-ul ) nici o legatura una cu alta... In fine spre seara a inceput sa imi raspunda un alt coleg care parea ca isi da interesul sa imi rezolve problema, au fost cateva incercari dar nereusite, tot nu puteam sa ma conectez prin ftp. Am lasat mesaj noaptea tarziu in jur de ora 1. Am primit raspuns ieri la 10 dimineata, un raspuns de necunoscator, dar am zis hai sa incerc ca poate o merge, desigur nu a mers nici acea solutie. Si de ieri ora 10 dimineata pana azi am tot trimis tickete, si emailuri si tot ce vreti si pana acu nu s-a rezolvat nimic. Nu ma mai baga in seama deloc, telefoanele nu le merg, cel pe romtelecom este deconectat, si cel pe digi e un robot care preia un mesaj. Pe live chat nu te baga in seama, zice ca nu te poate ajuta scurt pe doi si sa scrii ticket. Scrie nene tickete de probleme pana ti se usuca dintii ca nimeni nu te baga in seama. Si mai si scrie la ei pe site ca toate ticketele vor primi raspuns in maxim 30 de minute. Pfff ce gluma, fugiti de ei, daca nu vreti sa va umpleti de nervi. despregazduire.ro este o mare gluma - oamenii evita contactul cu orice pret

    RăspundeţiȘtergere
  14. In data de 9 ianuarie 2012 am facut comanda pe site-ul MyDeals.ro de o masuta de laptop, in valoare de 45 RON.


    Dupa diverse convorbiri cu furnizorul, a ramas ca masuta sa imi fie livrata in data de 13 aprilie 2012 (am vorbit cu dansul in repetate randuri si am inteles ca au fost niste probleme cu fabricarea acestor masute, insa am fost de acord intr-un final sa astept)

    Astazi l-am contactat din nou pe dansul si mi-a comunicat faptul ca MyDeals nu a platit nici unul din aceste vouchere, prin urmare nu poate face livrarea.

    Prin urmare, dupa 4 luni de asteptare, masuta nu mi-a ajuns, din cauze externe, care au legatura cu proasta gestionare a lucrurilor, ceea ce nu ma surprinde avand in vedere ca traim in Romania.

    Am incercat sa ii contactez pe nr de tel 0746.933.257. insa nu mi s-a raspuns.

    Nu numai ca nu mi se raspunde la telefon, dar mi se si respinge apelul la singurul numar disponibil de pe site!!!

    Toate incercarile mele de a contacta responsabilul pentru aceasta situatie au fost sortite escului, prin urmare voi face reclamatie direct la sediul OPC din Bucuresti, deoarece atata nesimtire si lipsa de seriozitate rar mi-a fost dat sa vad!


    Eu, ca si client, consider ca trebuia sa fiu anuntata din timp de nerespectarea platilor, ca sa pot lua masurile care se cuvin. Incerc de 4 luni sa intru in posesia unei masute pe care am cumparat-o de pe acest "minunat" site MyDeals.ro, am trimis mailuri care au fost ignorate, am sunat de mai multe ori pe acest numar (singurul de altfel), si evident ca nu mi s-a raspuns, dar apelurile au fost si respinse! Prin urmare asta e o firma care se spala pe maini de orice fel de reclamatie, respectul pentru client este ZERO!

    RăspundeţiȘtergere
  15. Vreau sa va spun ce am patit, ca nu cumva sa mai pateasca cineva ca mine!Evitati pe cat posibil INN FASHION STAR SRL din CONSTANTA, este croitoria din Tomis 3, Piata Agroalimentara, Etaj 1, Corp a, Nr. 1. Doamna Nitu Alexanrina o cheama pe cea care ma facut sa costientizez astazi cata nesimtire, neseriozitate si rautate exista in tara asta. Am dus o rochie la scurtat la aceasta doamna. Rochie scumpa si fina. Cand m-am dus sa o iau am ramas uimita sa observ ca intr-o parte tulu era cu o palma mai mic decat materialulul. Deci practic rochia in loc sa fie taiata drept, a fost taiata intr-o parte ca si cum s-ar fi jucat cu foarfeca un copil de gradinita cu rochia mea. Mentionez ca rochia era in stare perfecta cand am lasat-o la scurtat iar cand am luat-o avea margelele rupte era f agatata cu unghiile si avea multe fire duse.
    Angajatele m-au jignit, mi-au spus " lasa sa fie asta singuru ghinion de la nunta " ( ce tupeu!!!!), mai mult...au spus ca eu am adus-o asa ( ceea ce imposibil rochia am adus-o in stare perfecta luata din vitrina unui magazin). Dupa ce ne-au jignit si pe mine si pe mama mea, ne-au spus sa iesim din magazin. Am ramas socata.
    Nu imi vine sa cred ce am patit la aceasta croitorie. Nu o recomand la nimeni!! Am lasat rochia doar la scurtat, un scurtat drept, simplu....fiind destul de usor de facut si am luat-o ciopartita si de nerefacut.

    RăspundeţiȘtergere
  16. Cab.Speed Vet localizat in Sebastian-Bucuresti niste angajati incompetenti.Nu va duceti.

    RăspundeţiȘtergere
  17. IN MORGA SP.JUD. TR.SEVERIN ESTE O FIRMA PRIVATA CARE FACE EXCES DE ZEL EXPUNE SICRIE PE TOTI PERETII SECTIEI

    RăspundeţiȘtergere
  18. ORMENEAN RADU ION ..:DIN CLUJ NAPOCA ...NASCUT IN 1983 ...ATENTIE MARE FURA DIN CASA VINDE TOT FURA SI CABLURILE DE CURENT ::FURA MATERIALE DE CONSTRUCTIE ZICE CA STIE SA FACA SPOITORIE ADICA SA CONSTRUIASCA DA GUNOIUL ASTA NU STIE NIMIC UMBLA NUMAI DUPA FURAT AJUATIMA SAL GASESC SUNATI LA 112

    RăspundeţiȘtergere
  19. Angajati (4) ai opel mi-au hackuit masina marca opel in mod organizat apoi fiind nevoit sa merg la ei pentru reparatii. Au descarcat date din computerul masinii care pot fi folosite in propria lor industrie.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La cateva zile distanta dupa "recuperarea" masinii a fost pus la punct un accident cu un alt autoturism care a intrat in mine intentionat, oblic din sensul opus ca si cum ar fi fost din greseala.

      Ștergere
  20. Am primit de la Microsoft Corporation E-mail claiminfo@microsoftline.com reprezentata prin Dl James Marschall E-mail: jamesmarshall@colsultant.com, tel:0034603300478, un certificat Microsoft Corporation Web Lottery Centrro de Carga Aerea Madrid-Barjas, 28042 Madrin Spain. Nr:cho/029/2910 prin care eram informat ca am castigat 2012 Microsoft Promotion program constand din 350000 euro si un laptop Toshiba. De asemenea mia indicat firma de curierat EXP INTERNATIONAL COURIER Madrid Spain, tel:0034672991335, E-mail: info@expinternationalcourier.com reprezentata prin Dna ANNA GILDA E-mail: annagilda@expinternationalcourier.com care mia solicitat suma de 295 euro cheltuieli de transport colet pe care i-am platit. Dupa primirea acestei sume Firma de curierat mi-a comunicat ca vama aeroportului Madrid a blocat coletul pana la plata taxei vamale 0.5% din suma castigata adica 1750euro pe care ulterior mi-a redus-o la 875euro. Am solicitat sprijinul Microsoft Corporation care mi-a comunicat ca toate taxele sunt platite si mi-a transmis documentele respective, si ca le va transmite si firmei de curierat. Dar firma in continuare solicita suma de 875euro. In concluzie va rugam sa luati masuriile necesare (suspendarea adreselor de E-mail si a numerelor de telefoane precum si efectuarea publicitatii macar in Europa pentru a evita si inselarea altor persoane). Cu respect. Cazacu Grigore. Va rog sa-mi transmiteti prin E-mail rezultatele cercetarilor si eventualele masuri luate.

    RăspundeţiȘtergere
  21. As dorii sa se faca ceva in privinta lui OPREA RELU din orasul Brasov. Este un asa zis muncitor , ce are dosare deschise la politie dar nu se iau masuri.
    Macar sa se intereseze cei de la OPC in legatura cu angajarea oamenilor la negru de catre dansul.
    Problema este ca el nu stie sa munceasca si angajeaza oameni la zi, saptamana, pe care nu-i mai plateste si tot ii schimba pe percursul unui lucrari si el nu cunoaste oamenii dinainte ca sa stie cum lucreaza, iar acesti muncitori fac o treaba de mantuiala.
    Eu am patit-o , dupa nici 1 luna de la terminarea lucrarii, peretii mi s-au crapat iar lucrarea acestora este nici pe departe una acceptabila.
    In afara faptului ca acest Oprea Relu nu se prezinta la lucrare decat atunci cand stie ca trebuie sa ia banii, nu isi asuma nici termenii contractului in ceea ce priveste transportul materialelor, cumpararea acestora etc. Sustine ca are masina cu care transporta el, nu! Nu are nici un fel de mijloc de transport, el nu pune mana pe nimic iar atunci cand pune, mai mult strica.
    Este un impatimit al jocurilor de noroc si al bauturi, asta facand mereu cu banii ce ii ia de la clineti. Duhnind si aiurind mereu crezand ca daca vorbeste mult va fraieri pe oricine. Atentie la el!
    Nu va incumetati sa lucrati cu acest Oprea Relu din Brasov.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am patit si eu acelasi lucru cu acest Oprea Relu. A cerut avans 1/4 din lucrare, a adus mai multi oameni, a inceput lucrarea, apoi nu a mai platit oamenii, acestia nu au mai venit si lucrarea a ramas neterminata. Nu i-am cunoscut viciile care apar in reclamatia Andreei dar vazand ce mi s-a intamplat,iteza cu care a cheltuit avansul solicitat, mi se par extrem de verosimile. Voi face o plangere la politia Brasov. Cine vrea sa se alature ma poate suna la tel 0728984848.

      Ștergere
    2. Ati reusit sa rezolvati ceva? Eu nu am stiut ca are deja plangeri la politie ca sa ma alatur. Au trecut mai mult doi ani de cand m-a inselat cu o suma foarte mare de bani, dar nu am mai avut puterea si curajul de a merge mai departe la tribunal. Acest om isi schimba si "prietenii" la fel cum schimba "angajatii". Ii inseala, se foloseste de ei, apoi dispare...

      Ștergere
  22. Standard Studio. Fetele care vreti sa va angajati la videochat, aveti mare grija sa nu luati teapa de la Standard Studio.

    RăspundeţiȘtergere
  23. Buna ziua,

    Sa nu cumparati niciodata containere de la DEMCAR 2000 SRL , sau boxcontainer galati .

    Containerele sunt foarte scumpe si de proasta calitate .

    Delu Tonita de la demcar nu mai raspunde la telefon dupa ce se intampla ceva cu containerul cumparat .

    Am cumparat un container birou de la demcar , boxcontainer si am numai probleme cu el .

    RăspundeţiȘtergere